Zeci de tipuri de vinuri, numeroase soiuri de struguri, diferite activități artistice, toate acestea, dar și alte surprize i-au încîntat și în acest an pe vizitatorii din țară, dar și de peste hotare, în cadrul tradiționalului festival Ziua Națională a Vinului.
Toți știu că viticultura din Republica Moldova se caracterizează printr-o mare varietate de struguri, însă nu toți știu că, fiind o sursă importantă de antioxidanţi, strugurii au numeroase beneficii pentru sănătate şi frumuseţea tenului. Iar pentru ca oamenii să se convingă de acest lucru, în cadrul Zilei Naționale a Vinului, Fabrica de Parfumerie și Cosmetice „Viorica-Cosmetic” și-a surprins vizitatorii standului, dar și clienții fideli cu gama de produse cosmetice Viorica Grapes. Întreaga gamă este creată din ulei din semințe de struguri „Viorica” și extract din frunze de viță de vie „Viorica” și este destinată îngrijirii eficiente a tenului, corpului și părului.
Mai mult, în cadrul evenimentului, Viorica Cosmetic a improvizat și un castel numit „Împărăția frumuseții”, pe al cărui fundal toți doritorii puteau să-și facă fotografii, pentru ca ulterior să participe la tombole.
Trebuie să precizăm că la gama de produse cosmetice Viorica Grapes s-a lucrat mau mult de trei ani, în proces fiind implicați peste 20 de specialiști. Printre vizitatorii evenimentului au fost și clienți fideli ai Viorica Cosmetic, care au avut doar cuvinte de laudă pentru produsele create.
Compania „Viorica-Cosmetic” deja de peste 26 de ani produce cosmetice și parfumerie de cea mai înaltă calitate, care încorporează toată bogăția naturii. Gama de produse este dedicată întregii familii, iar pe lîngă Viorica Grapes se numără și alte branduri, precum Viorica Spirulina, Cosmeplant, Flovio, Violelle, Viosolar, ForMen, Bebeluș dar și altele.
Întreaga gamă de produse poate fi văzută pe site-ul Viorica.md.