În ajun de anul nou, ”Viorica-Cosmetic” vine cu noi surprize pentru clienții săi. Acum și locuitorii sectorului Telecentru al Capitalei se pot bucura de cele mai bune și ecologice produse cosmetice fabricate sută la sută în Republica Moldova.
Compania a deschis cel de-al douăzecilea magazin, situat pe adresa șoseaua Hîncești 60/1, unde vizitatorii se pot bucura de o gamă largă de produse pentru îngrijirea tenului feței, corpului, părului dar și arome de parfum pentru toate gusturile.
”La început de decembrie, în ajunul sărbătorilor de iarnă, putem spune cu toată bucuria că am deschis un magazin nou prin care vrem să fim mai aproape de clienții noștri. Ne găsiți acum și la Telecentru! Luna decembrie se știe bine că este luna cadourilor, ca de fiecare dată nici ”Viorica-Cosmetic” nu uită de clienții săi fideli și vine cu cadouri frumoase și cu reduceri de pînă la 25% pentru gama de parfumuri”, a spus Diana Munteanu marketing manager Viorica-Cosmetic.
Aceasta a menționat că magazinul de la Telecentru vine să răspundă cerințelor clienților companiei și aduce la ei în sector cele mai calitative produse cosmetice de la noi. ”La fel în luna decembrie venim și cu o frumoasă lansare. Aducem o gamă nouă de parfum – ”Symphonie”. Iată de ce vă îndemn să ne urmăriți și pe rețelele de socializare ca să aflați ce alte surprize v-am pregătit în ajun de anul nou”, a mai adăugat Diana Munteanu. Magazinul de la Telecentru este situat pe adresa șoseaua Hîncești 60/1 și este deschis de luni pînă duminică în intervalul: 08:30 – 18:30.
Fabrica ”Viorica-Cosmetic” a fost fondată în anul 1989 și pînă în prezent se poziționează ca cel mai mare producător de produse cosmetice și de parfumerie din Republica Moldova.
În producerea acestora ”Viorica-Cosmetic” valorifică darurile naturii: plante unice care cresc în zone ecologic pure ale Moldovei, dar și plante din întreaga lume, recunoscute în industria internațională a frumuseții pentru efectele curative și de îngrijire a pielii și părului.
Calitatea ireproșabilă a produselor este expresia respectului față de consumatori, reprezintînd politica fundamentală a companiei .