Aceasta a reușit să o întreacă pe compania-lider a primelor trei luni ale anului 2018 – BMW. Potrivit informațiilor publicației Manager Magazin, cu referire la raportul companiei Ernst & Young, rentabilitatea brandului japonez a constituit 11,8%.
Adică, la fiecare o sută de euro cîștigaţi din vînzările de automobile, „Suzuki” primește 11,8 de euro profit operațional. Pe locul doi se află compania BMW, rata acesteia este de 11,4%.
Concernul Daimler, care la începutul anului a ocupat poziția a treia, către trimestrul al doilea ar putea deveni numai al șaselea (cu 6,5%). În acest caz, dacă e să luăm indicatorii totali pentru două semestre, marca bavareză se va situa pe prima poziţie în ceea ce privește rentabilitatea.
Cel mai scump brand de automobile, potrivit ratingului Forbes, este Toyota. Costul acesteia este de 44,7 miliarde de dolari. „Mercedes” și BMW ocupă cea de-a doua și a treia poziţie: cu 34,4 și, respectiv, 31,4 miliarde de dolari.