Automobiliștii Regatului Unit au acordat brandului Suzuki locul 1 din cele 24 incluse în top. Punctajul mediu a fost 78,9, ceea ce a permis companiei nipone să-și depășească mult adversarii. Pentru Suzuki este cel mai bun rezultat de la 2008 – anul fondării indicelui. În cadrul sondajului, clienții mărcii au menționat calitatea înaltă a deservirii și operativitatea acțiunii dealerilor. Clienții au mai vorbit despre loialitatea lor față de Suzuki și dorința de a rămâne cu acest brand în continuare.
Respondenții au apreciat înalt brandul Suzuki și printre companiile ne-automobilistice. Producătorul nipon a luat locul 15 între 259 companii participante la indicele de satisfacere.
Indicele britanic de satisfacere al Institutului de deservire a clienților (UKCSI) presupune măsurarea națională a dispozițiilor cetățenilor din întreaga țară. În cadrul cercetărilor, 5 000 de consumatori își apreciază experiența de comunicare cu 260 de companii din diverse domenii, inclusiv industria auto.
«Fără susținerea rețelei internaționale de dealeri și a sutelor de persoane care muncesc fără întrerupere asupra standardelor exclusive de calitate în deservirea clienților, nu am fi putut obține acest rezultat fantastic. Vreau să-i felicit pe toți cei implicați în acest succes, care este un început minunat pentru a. 2019», – a declarat directorul administrativ Suzuki GB PLC Nobuo Suyama în comentariul la rezultatele înalte ale brandului Suzuki.