* Veniturile Geely Auto în prima jumătate a anului 2022 au crescut cu 29% față de anul precedent la 58.12 miliarde de yuani.
* Vânzările de vehicule electrificate au crescut cu 398% pe an, la 109.000 de unități.
* Investițiile în cercetare și dezvoltare în domeniul tehnologiilor intelectuale și inovatoare au crescut cu 71,7%, până la 3,63 miliarde de yuani
* Expansiunea externă se accelerează: exporturile au crescut cu 64% de la an la an și au reprezentat 14,3% din vânzările totale.
* Un nou obiectiv pentru exporturi este stabilit la 20% din vânzările totale până în 2025
2022, 18 August, Hong Kong și Hangzhou. Geely Automobile Holdings Ltd (HK.0175) (Geely Auto), o companie înregistrată în Hong Kong al cărei acționar principal este Zhejiang Geely Holding Group, a publicat rezultatele pentru prima jumătate a anului 2022, prezentând venituri de 58,2 miliarde de yuani, cu un profit net de 1,28 miliarde de yuani.
În prima jumătate a anului, Geely Auto și-a accelerat transformarea inteligentă și electrică, făcând progrese semnificative pe segmentele de piață premium. Geely Auto a înregistrat vânzări de 613.845 de vehicule în prima jumătate a anului 2022, clasându-se pe primul loc printre producătorii auto chinezi. Printre aceste vânzări, vehiculele electrificate și noi de energie au ajuns la 109.000 de unități, o creștere de 398% de la an la an și reprezentând 17,9% din vânzările companiei. Subliniind transformarea continuă a companiei, investițiile în cercetare și dezvoltare în domeniul tehnologiilor inteligente și noi de transport al energiei au crescut cu 71,7%, până la 3,63 miliarde de yuani în prima jumătate a anului.
Datorită lansării modelelor îmbunătățite și a prețurilor mai favorabile ale produselor, prețul mediu de vânzare al unei mașini de companie a crescut cu 21,1%, până la 102.000 de yuani. În prima jumătate a anului, compania a lansat cu succes mai multe noi modele inteligente și electrificate, inclusiv Xingyue l Hi-F (HEV) și Emgrand l Hi-P (PHEV) sub marca Geely Auto și Geometry e (BEV) sub marca Geometry. Noile modele de energie cu capacități inteligente și inteligente vor continua să fie punctul central al noilor oferte de produse ale companiei în a doua jumătate a anului 2022.
De la începutul anului 2022, compania s-a concentrat nu numai pe extinderea liniei sale de produse electrificate, ci și pe îmbunătățirea inteligenței produselor sale. În prima jumătate a anului, marca Geely Auto a modernizat patru dintre modelele sale de la arhitectura de control electronic distribuită GEEA1.0 la domeniul centralizat arhitectura electronică GEEA2.0 împreună cu suport pentru cele mai recente microcipuri auto Qualcomm 8155. În plus, actualizările OTA au îmbunătățit sistemul de operare cockpit al mărcii, făcând interfața similară cu cea a unui telefon mobil.
Progresele în tehnologia inteligentă au contribuit, de asemenea, la îmbunătățirea calității conducerii autonome. Compania se concentrează în prezent pe unitățile inteligente L2+ și L3.
În prima jumătate a anului, expansiunea companiei în străinătate s-a accelerat semnificativ: vânzările la export au depășit 88.000 de unități, o creștere de 64% de la an la an și reprezentând 14,3% din vânzările totale ale companiei. Lynk & Co a atins un nou punct de reper în operațiunile sale din Europa, livrând un total de 10.912 unități proprietarilor și abonaților în prima jumătate a anului, o creștere de 3986%. Geometry C a fost exportat în Israel și a devenit rapid cel mai bine vândut BEV din segmentul său. Partenerul strategic al companiei în Malaezia, PROTON și-a accelerat, de asemenea, expansiunea în străinătate, devenind principalul exportator de mașini din Malaezia.
Expansiunea globală va continua să fie o zonă importantă de creștere, iar compania și-a stabilit obiectivul de a atinge 20% din vânzările totale pe piețele externe până în 2025. Marca Geely auto se va concentra pe principalele piețe din Orientul Mijlociu, regiunea Asia-Pacific și America Latină. Marca PROTON se va concentra pe piețele din Asia de Sud-Est, cum ar fi Thailanda și Vietnam. Lynk & Co va continua să-și extindă prezența în Europa, precum și pe piețele din regiunea Asia-Pacific. Pe lângă creșterea exporturilor, compania va lucra, de asemenea, pentru a-și exporta tehnologiile avansate hibride, electrice și alte tehnologii energetice noi prin modele inovatoare, cum ar fi licențierea tehnologiei, abonamentul sau colaborarea cu producătorii auto locali.
Despre Geely Auto Group
Geely Auto Group este un producător de automobile de frunte cu sediul în Hangzhou, China, și fondată în 1997 ca o filială a Zhejiang Geely Holding Group (ZGH). Grupul operează mai multe mărci de top, inclusiv Geely Auto, Lynk & Co, Proton Cars, Lotus și Geometry.
Grupul are peste 50.000 de angajați, operează 12 fabrici, cinci centre globale de cercetare în Hangzhou, Ningbo, Gothenburg, Coventry și Frankfurt. Grupul are, de asemenea, cinci studiouri globale de design în Shanghai, Gothenburg, Barcelona, California și Coventry, cu un total de peste 1.000 de angajați. Marca Geely Auto este listată la Bursa din Hong Kong din 2005.
În 2020, mărcile gestionate de Geely Auto Group au vândut peste 1,43 milioane de unități, în timp ce Geely Auto își păstrează poziția de cel mai bine vândut brand chinez timp de patru ani la rând, Lynk & Co stabilește un nou record de vânzări timp de șase luni la rând, protonul actualizat a crescut cu 8,8% în ciuda pandemiei globale, iar iconicul brand britanic Lotus, retail ale cărui vânzări au crescut cu 4% la nivel mondial.
Acționarul majoritar al Geely Auto este Zhejiang Geely Holding Group (ZGH), care este, de asemenea, compania-mamă a Volvo Car Group, Geely Commercial Vehicles Group, Geely New Technology Group și Mitime Group. Zhejiang Geely Holding Group se străduiește să promoveze în mod activ dezvoltarea de mărci de renume mondial de echipamente auto și mobile, oferind produse de înaltă calitate în diferite segmente de piață pentru a satisface diferite niveluri ale cerințelor consumatorilor.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați http://global.geely.com