La Navideña Feria Internacional de las Culturas este un târg caritabil ce are loc la Madrid, Spania, în perioada de Crăciun. Anual aici participă zeci de țări de pe mapamond cu standuri unde sunt expuse cele mai reprezentative produse naționale.
Țara noastră a participat, alături de alte 60 de state, în cadrul acestui târg de Crăciun, unde cu suportul ambasadoarei Republicii Moldova în Spania, dna. Violeta Agrici, a fost asigurată prezența produselor moldovenești. Vinurile și sucurile, cosmeticele și iile tradiționale, dar și sărmaluțele și plăcintele moldovenești au surprins plăcut publicul internațional din cadrul acestui eveniment.
Atuul produselor moldovenești, recunoscut de către vizitatorii târgului de Crăciun, a fost compoziția naturală, organică și netratată a acestora.
Dacă vinurile moldovenești nu mai necesită prezentare și au bucurat și de această dată vizitatorii târgului, atunci cosmeticele pe bază de extracte naturale de viță de vie au surprins doamnele ce s-au apropiat de standul Moldovei. Proprietățile curative și cosmetologice ale uleiului de viță de vie sunt cunoscute demult, iar companiei Viorica-Cosmetic i-a reușit o formulă echilibrată ce stă la baza seriei Viorica Grapescare a trecut cu brio testările produselor de la acest târg și făcând vânzări, ce au epuizat stocurile puse la dispoziția acestui eveniment.
O altă piesă de rezistență în cadrul evenimentului dat a fost seria Viorica Spirulina. Spirulina, alga marină cu proprietăți excepționale, este binecunoscută în Europa, fiind utilizată pe larg ca supliment alimentar. Însă substanța BioR®, care a fost extrasă din spirulină de către savanții Academiei de Științe a Moldovei, și care constituie ingridentul cheie al acestei serii, nu este încă cunoscută publicului larg, dar totuși promite să aibă succes și pe piața europeană. Cu această ocazie, vizitatorii târgului au aflat despre proprietățile extraordinare ale BioR®, care este asimilat de organismul uman aproape în totalitate, fapt care permite amplificarea acțiunilor benefice ale spirulinei.
Banii colectați din vânzări au fost donați în scopuri caritabile, iar Viorica-Cosmetic a avut un minunat prilej să reprezinte Republica Moldova și să se promoveze pe piața europeană în cadrul unui eveniment cu o istorie lungă și frumoasă.