Mazda a prezentat azi două concepte la Salonul Auto de la Tokyo 2017. Mazda KAI CONCEPT, în premieră mondială, un hatchback compact care anunţă o nouă generaţie de vehicule inspirate ale producătorul japonez de mașini și Mazda VISION COUPE, un concept de design care a debutat cu o zi în urmă în cadrul evenimentului Mazda Design Night 2017.
KAI integrează motorul pe benzină SKYACTIV-X de ultimă generație, SKYACTIV-Vehicle Architecture și o declinare mai matură a limbajului de design KODO. Modelul înglobează conceptele de tehnologie, inginerie și stil care vor defini generația viitoare de autovehicule Mazda. Perfecţionările din toate ariile de dinamică au generat o ambianță mai silenţioasă, mai confortabilă şi au îmbunătăţit performanțele. Conceptul KAI prezintă proporții atletice, solide, într-o formă adusă la viață printr-un flux delicat de reflexii asupra lateralelor maşinii.
Cele mai importante caracteristici ale VISION COUPE includ un exterior KODO – Soul of Motion, care transpune în realitate estetica minimalistă japoneză, ilustrând o formă simplă „one-motion”, care transmite senzația de viteză. La interior regăsim conceptul ma (spațiu) din arhitectura tradițională japoneză, o combinație între adâncime tridimensională și o axă longitudinală puternică pentru a produce o atmosferă relaxantă care, în același timp, păstrează senzația de viteză. În ceea ce privește numele conceptului, acesta aduce un omagiu tradiției Mazda de design elegant reprezentată de modele coupe precum Mazda R360, primul autoturism Mazda, și Mazda Leuce Rotary, cunoscut și sub denumirea Mazda R130.
În plus, Mazda pune reflectoarele pe noua Mazda CX-8, SUV-ul cu trei rânduri de scaune ce urmează să fie pus în vânzare în Japonia în cursul acestui an, precum şi pe Mazda MX-5 2018 şi Mazda MX-5 RF 2018. Ultimul va oferi o serie de îmbunătăţiri precum o experiență de condus de o calitate superioară, un habitaclu mai silenţios şi o gamă largă de culori ale caroseriei.
Conform viziunii Mazda pe termen lung pentru dezvoltarea tehnologică, Sustainable Zoom-Zoom 2030, compania caută să utilizeze atracția de bază a automobilelor, plăcerea de a conduce, pentru a inspira oamenii și a aduce valoare societății.
Compania a susținut o conferinţă de presă la ora 13:40, în prima zi dintre cele două zile dedicate presei, ce va fi transmisă în direct pe YouTube, Twitter şi Ustream. Cea de-a 45-a ediţie a Salonului Auto de la Tokyo este deschisă publicului de la 28 octombrie până în 5 noiembrie.