Farizon SV, noua furgonetă comercială electrică de la Farizon Auto, a primit un premiu platinum pentru siguranță din partea Euro NCAP (Programul European de Evaluare a Noilor Autovehicule) cu un scor de 85 de puncte, plasându-se astfel printre cele mai bune opțiuni de vehicule comerciale sigure și fiabile. Premiul face, de asemenea, ca Farizon să devină marca de vehicule comerciale electrice chinezești cu cel mai mare punctaj în ratingurile Euro NCAP.
Euro NCAP este una dintre cele mai stricte și autoritare organizații de testare a accidentelor auto din lume, iar rezultatele sale oferă puncte de referință cruciale pentru consumatorii globali. Deși noile standarde de rating Euro NCAP reprezintă o provocare dificilă pentru producătorii de vehicule, acestea asigură faptul că noile vehicule oferă cea mai bună protecție posibilă consumatorilor. Farizon SV vine echipat cu cele mai noi tehnologii de siguranță, ceea ce l-a ajutat să performeze bine în testele Euro NCAP și subliniază consecvența filozofiei de brand a Farizon, axată pe utilizator.
Din 2021, când Euro NCAP a extins ratingurile sale pentru a include furgonetele comerciale, organizația a evaluat peste 95% din furgonetele și vehiculele comerciale disponibile pe piața europeană. În testul funcției de frânare activă AEB, una dintre domeniile cheie ale sistemelor de asistență pentru șoferi (ADAS), Farizon SV a obținut un scor de 95% în condiții precum oprirea, conducerea cu viteză redusă și alte condiții de condus asociate. În același timp, recunoașterea și reacțiile la traversarea pietonilor și bicicliștilor, precum și reacțiile la condițiile de conducere pe direcție longitudinală sunt precise și rapide, iar viteza maximă pe direcția longitudinală ajunge la 80 km/h. În plus, Farizon SV a obținut scoruri perfecte atât pentru sistemul de menținere a benzii de rulare (LSS), cât și pentru monitorizarea stării pasagerilor (OSM), demonstrând pe deplin performanța sa activă de siguranță.
Farizon își continuă strategia globală de expansiune cu seria SV. După lansarea în Serbia în noiembrie, marca a anunțat și intrarea pe piața din Regatul Unit în această lună. Farizon intenționează să se extindă și pe piața europeană la începutul anului 2025, precum și să pătrundă pe piața din Australia și Orientul Mijlociu. Certificarea Platinum Euro NCAP va accelera expansiunea globală a Farizon SV, poziționându-l ca un produs emblematic atractiv pentru brandul Farizon în străinătate.