Pe măsura sporirii atractivității vehiculelor electrice (EV) pentru cumpărători, în Europa cresc vânzările electromobilului Nissan LEAF, care a obținut numeroase premii. De un succes deosebit LEAF se bucură în Norvegia, unde tot mai multă lume preferă EV oricăror alte vehicule prezente pe piață.
În a.2018 în această țară și-a găsit proprietarii 12 mii de Nissan LEAF; un asemenea volum de vânzări se explică prin atenția sporită a națiunii față de tehnica”fermă” (adică ecologică și sigură).
Grație cererii înalte pentru LEAF în a.2018, el a devenit cel mai popular vehicul electric în Europa: în total, aici ai fost comercializate peste 40 mii[1] exemplare.
Pentru a garanta că pe viitor LEAF va rămâne cel mai competitiv electromobil pe piață, recent compania Nissan a prezentat europenilor două modificări noi ale modelului. Gama LEAF a fost completată cu noul Nissan LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition, echipat cu o baterie modernizată de 62 kW. Ea depășește caracteristicile dinamice și asigură un parcurs de 385 km[2] fără reîncărcare.
Cea de-a doua modificare – Nissan LEAF 3.ZERO cu o baterie de 40 kW – suplinește echipamentul bestsellerului european cu un sistem informativ-distractiv cu ecran de 8 inch. El oferă servicii suplimentare, cum ar fi navigarea ”de la prag la prag”. În plus, odată cu comercializarea LEAF 3.ZERO în Europa, pentru el va fi accesibilă aplicația NissanConnect EV. Plus la serviciile conectate, LEAF 3.ZERO are și alte avantaje: noi culori ale caroseriei și variante de finisare a interiorului, inclusiv acoperișul în culori contrastante, extind posibilitățile de personalizare a mașinii, și astfel o fac și mai atractivă pentru cumpărător.
Ken Ramirez, președinte-senior pentru comercializare și marketing Nissan Europe, a spus: «Cele mai recente rezultate ale noastre arată foarte optimist. Faptul că Nissan LEAF rămâne în continuare preferatul cumpărătorilor europeni de vehicule electrice, demonstrează că el este demn de a fi simbolul concepției Nissan Intelligent Mobility – în special, pe fondalul numărului mare de concurenți ».
«Spre exemplu, am putea remarca succesul comercializărilor lui în Norvegia – asta demonstrează că într-un timp relativ scurt ecosistemul electric Nissan s-a impus ca o soluție ce contribuie la modul ”stabil” de viață. Acum sortimentul EV este și mai bogat, iar noi așteptăm cu nerăbdare posibilitatea să salutăm în lunile ce urmează un număr și mai mare de cumpărători».
Nissan LEAF este în continuare un bestseller EV: de la ieșirea pe piață a primei generații a modelului în a. 2010, în lume au fost comercializate peste 380000 exemplare LEAF.
Ambele mașini noi – Nissan LEAF e+ 3.ZERO Limited Edition și Nissan LEAF 3.ZERO – deja pot fi comandate pe piețele europene. Primele livrări vor fi în vara și, respectiv, în mai, 2019.
NoulLEAF simbolizează concepția #NissanIntelligentMobility, el trasează calea spre viitorul industriei auto, care unește «puterea inteligentă, șofatul inteligent și integrarea inteligentă». Pentru informații mai detaliate apelați paginile de pe rețelele de socializare la tag-urile #SimplyAmazing sau#ElectrifyTheWorld.
Despre Nissan Intelligent Mobility
Nissan Intelligent Mobility — conceptulNissan, aprobat în a.2016 și chemat să ofere societății un viitor mai sigur, mai ecologic și mai confortabil. Include trei direcții-cheie : Nissan Intelligent Driving dezvoltă sistemele de asistență șoferului și tehnologiile conducerii autonome; Nissan Intelligent Power contribuie la soluționarea problemei emanațiilor și sporirea eficienței energetice; Nissan Intelligent Integration reflectă aportul companiei la planeta curată, păstrarea ecologiei și sporirea securității circulației rutiere. Simbolul și succesul de bază al concepției Nissan Intelligent Mobility — electromobilul Nissan LEAF: apărut în a. 2010, astăzi este un bestseller mondial printre electromobile , vânzările lui trec peste 380 000 unități, iar parcursul total al tuturor LEAF a depășit 3 miliarde de kilometri.